Mały Płock, 20.04.2017 r.
W związku z wejściem w życie rozporządzenia zmieniającego rozporządzenie dot. poddziałania 19.2 oraz wytycznej nr 2/1/2016 w zakresie jednolitego i prawidłowego wykonywania przez LGD zadań związanych z realizacją LSR w ramach działania Leader oraz wytycznej nr 3/1/2017 w zakresie niektórych zasad dokonywania wyboru operacji przez lokalne grupy działania wydanych przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi zachodzi konieczność dostosowania Kryteriów wyboru operacji wraz z procedurą ustalania lub zmiany kryteriów do wprowadzonych zmian w ww. dokumentach. Ponadto co niektóre LKW dla poszczególnych programów i typów operacji na mocy zmian w SZOOP RPOWP pokrywają się z kryteriami weryfikującymi zgodność operacji z programami (PROW, EFRR, EFS). Stąd zachodzi konieczność weryfikacji procedur i LKW.
Proponowane przez Zarząd LGD zmiany w Kryteriach wyboru operacji wraz z procedurą ustalania lub zmiany kryteriów zostały poddane społecznym konsultacjom przez stronę www.kraianamlekiemplynaca.pl oraz konsultacjom bezpośrednim w dniu 3.04.2017. W trakcie konsultacji nie wniesiono uwag do przedłożonego projektu.
Ostateczny kształt w/w dokumentów po uwzględnieniu wniosków z konsultacji społecznych został przyjęty na Walnym Zebraniu Członków Stowarzyszenia LGD „Kraina Mlekiem Płynąca” w dniu 19.04.2017r.
Załączniki:
Kryteria wyboru operacji wraz z procedurą ustalania lub zmiany kryteriów – propozycja zmian (tekst jednolity dokumentu ze zmianami).